Mrs Panda
\\ Assalamualaikum //
Wednesday, June 5, 2013 • 9:08 AM • 0 comments
Hai * lambai tangan * Hachiummmmmm , berhabuknya blog aku ni . Omnomnom , lama tak bersihkan blog ni haaa . Ehem , dah masuk bulan Jun kan ? Cepatnya masa berlalu . Tak lama lagi aku nak hadap paper SPM this November soon . Aaaaaaaahh , *pengsan * Bukak SAPS , baru ingat nak tengok result Pertengahan Tahun punya but cikgu tak key in lagi . 17/6 baru nak key in markah . Herhhh , lambat lagi nyahh . Aku baru dapat paper Sains dengan P.Islam . Alahai , menurun . Tuuuu la , masa exam takmau baca buku sangat . Baca sikit , tidoq , baca sikit , tidoq . Aku alah dengan buku ni , tambah lagi buku yang kait dengan SEJARAH . Cannot go terus . Hahahaha , this what we call pelajar cemerlang . Pfffffttt *muntah* -,-"


Wuuuuuuu , kemarin sehari keluar dengan twinnie . After kelas tambahan Cikgu Bahiyah then keluar lepak Teluk Bayu with Man and Mat orengg . Hahaha , release tension sikit kan ? Yelahhh , 3 minggu exam then cuti . Cuti 2 minggu aku tak p mana pun . Duduk hospital , jaga tok sakit then keluar dengan twinnie . Ohh well , twinnie dah ada motor baruu . PLC tuuuuuuuu . Hahahahaha k :3 Lepas Teluk Bayu kami dua balik rumah twinnie sat , rehat badan + solat Zohor . Then , baru kami merempitzzz pergi Tesco , karoake 20 lagu . Rancak balik aaaaa :) After that , kami terus balik . Dalam pukul 6 lebih laaa  sebab mama call twinnie . Kami p sana just nak hilangkan tension ni . Fuuuhh , memang the best aaa .

But , tak boleh seronok sangat . After SPM , nak seronok p lah tara mana punn sebab dah lepas satu kerjaa . Time tuu laa hang nak gedik  ka , nak keja kaa , nak reyau kaa , nak enjoy sampai lemas kaa pun bolehh . Hahahahaha,  ayat hiperbola sungguh hangg tiwah . Muehehehhehe :3


Omomomo , comel kan ? Comel kan ? Jyeaaaahh , tetiba rasa macam nak baby . Aieeeeeee , meqelaa sungguh hang tiwah oi . Belajaq tak tera mana ada hati nak baby . Puiiiiihhh ~ Ehhh , this December makcik aku dapat baby baruuu . Hahaha , cakap pasal baby kannn time nak balik dari hospital tuu ada laa twins ni . Twins girl k girl . Waaaaaaa, comel gilak kau bewak . Sweet jaa baby twin tuu , jalan pegang tangan sama , pakai baju sama sama . Hahahahah , aku kta dekat makcik " Kalau makcik dapat baby kembar best kan ? " Makcik aku punn , Amin jaa cakap aku . Mana tak best dapat baby kembaq ? Ingat senang dapat baby kembaq ? Muahahahha , cakap serupa pengalaman -,-"

Baby kembaq ? Hahahaha , teringat time aku dekat hospital . Texting with " Laki ku " , pasal anak kembaq lah apa lah . Muahahahah , sumpah lawak sangat time tuu . TIME tuuu  jelaaa nak melawak pun . K , why so serious ? -,-" Pffffttt , rindu pulak . Coihhhhh , buang buang buang . Parah laguni . 


nak menjerit macam ni boleh ? urghh , tension weh pikiaq balik . perlu ka hang cakap hang nak aku balik ? aku takmau hang . sekali hang ceraikan aku , aku tak terima hang dah lepas ni ! cehhhhh , ayat mau dok keliaa . Cerai tuuuuuu :P Hahahaha k , serious balik -,-"

Bukan aku takmau text dengan hang , takmau angkat call dri hang . Kalau aku buat macam tu , nanti lagi banyak harapan aku bagi dekat hang kan ? So now , aku takmau bagi harapan kat orang . JYeahhh , kita mana tau kita bagi harapan dekat orang kan  ? Tak pernah sedar diri kita ni full time bagi harapan dkat someone . Hope hang cari orang lain lah nahhh . Hang cerai aku , dah tuu nak get back . Maaf , idok tima kamu lagi lerr gamaknyer . See ? Aku tak suka get back balik . Lantaklah aku sayang ke tak orang tuu . Dah dio yang mintak break . Meqebeennnn punya orang . Have a break , have a KitKat :P 


See THIS  ? Kyaaaaaaaaa, sangat cute kan ? Omomomomo , kalau birthday aku nanti ada orang bagi Panda sekoq aku memang sayang lebih laaaa . Plus , kalau crush pulak yang bagi . Hahahahah , angan Mat Jenin aieee . Sapa lah nak bagi Panda ? Bagi bear Panda punn cukupp dah . Coihhh , sapa nak bagi dekat hang ? SAPA tiwah SAPA ? Mimpi biar sampai ke bintang , jangan sampai ke laut ja mat . Hahahah k . Hmmm , dih dihh . Nak panda ! Nak panda ! Nak panda ! Brrrrrrrrr :3 Dah aaaaa , out dulu pa ? Lama type lagi laama dok meqeben . Tak torah dah aieeee . Hmm , assalamualaikum ! Love yaaaa . 







FUTURE
Owner
Sini kawasan gua . Lu langsi lu mati . Saya comel , jangan takut \\(",)//

Walkie Talkie


"
"

My Status
>> Blogskin baru. Tadaa!
date : NOW
at:10 am


>> I Luv you!
date : 12/12/12
at: 12pm


>> Cinderella hilang kasut?
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

History


D' Credits
Basecode : N.Afiqah
Template : Inspirit's Baby
Edited : Keding