Mrs Panda
\\ Assalamualaikum //
Monday, September 2, 2013 • 12:52 AM • 0 comments
Ehem ... Testing 1, 2 , 3 .. Heeeeyy ebelibadih . So , sudah lama aku menghilang right ? Haahah , hilang sebab aku mula jatuh hati dengan twitter . Twitter hensem k , blog aku buruk . Dah lah usang , berhabuk , debu and segala kotoran ada . Ehh , mengutuk nampak . Tak kenang jasa aku ni ;p

By the way , im on trial spm now . But , hari khamis ni dah the end . Hahaha , you know what ? Trial betoi betoi membunuh aku ! Ehh , trial tak bunuh hang pun tapi hang yang malas baca buku . See ? This is what we call " pelajar yang cemerlang " . Sejak azali lagi Malas dengan aku tak boleh dipisahkan . Hahaha , kena ceramah banyak kali gak ah dengan mummy aku ni . Ayat dia just ulang  " Hang ni kak oi , tak sedaq2 lagi ka ? SPM tu penting . Hang pikiaq lah sama masa depan hang tu " . 

Alahai , sedih dengaq tapi aku buat derk badak aku jaa . Well , anak tak dak adab langsung . Allah , andai aku ni rajin macam first awai tahun kan baguih ? At least , boleh gak lah dapat dalam 4A mcm tu dalam trial ni . Tapi, benda dah tak kan berulang . Dah lepas pun exam , nak change pun takdak guna . Takdak makna dah . Ecewah , ayat keliaaaaaa . Nanti buat lagi. Coooooooooiiihhh !! Hey , dengar lagu ni tengok  . Like seriously it's awesomeeeee and handsomeeee . Ehhh ? Tak tau lah bagi hampa mcm mana kan ? Bagi aku best what ?



See THIS ! Maigaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadd , melt gila bewak hang tiauuu ? :p Ehh ehh , i got to go now . Later i will write again . Much love from me , Tiyah Pojie a.k.a Kedinggggg :* 

p/s : Semenjak pakai wechat , banyak pulak skandel ni . Muahahah , couple ? Naaaaaa , I'm NOT ! 






PASTFUTURE
Owner
Sini kawasan gua . Lu langsi lu mati . Saya comel , jangan takut \\(",)//

Walkie Talkie


"
"

My Status
>> Blogskin baru. Tadaa!
date : NOW
at:10 am


>> I Luv you!
date : 12/12/12
at: 12pm


>> Cinderella hilang kasut?
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

History

  • \\ Assalamualaikum //

  • D' Credits
    Basecode : N.Afiqah
    Template : Inspirit's Baby
    Edited : Keding