Mrs Panda
5 minutes ..
Wednesday, September 4, 2013 • 12:02 AM • 0 comments
Assalamualaikum ! Hey hey hey ! K , aku just take 5 minutes untuk karang entry kali ni . Why ? Guruh dok dengaq ja ni . Takut k takut . Nanti sambaq wifi , tak boleh online teroih . By the way , bisnes frozen mak aku jual laku . Alhamdulillah :) Kalau aku sempat , aku promote ah kat twitter ka pesbuk ka . Ecewah , macam lah aku ni reti nak main promote bagai . Orang HOT ja boleh dok promote ni .

Hey hey hey ! Esok last paper untuk trial . Hoooreeeyyyyyy xD Ehh , seronok semacam ja . Result tuu bukan hebat tara mana pun . Result yg keluaq nanti konpem teruk . Well , orang pemalas memang takkan berjaya . Mak selalu hingaq dekat aku . Plus , semalam dia bising dekat aku . Dia kata , " hang ni takdak exam ka kak ? Tak reti baca buku ? " ME , " Esok seni ja kot -,- " Mak , " Dahtu ? SPM hang nnt tak kena baca buku ? Buat laa nota kecik2 kepa ?

See ? Mak sayang kat aku sebab tu dia advice aku macam benda sampai cayaq taik telinga aku . Hahaha , tapi dia bubling kat aku sebab nak tengok aku berjaya . Nak tengok aku dapat kerja hebat hebat . Dia takmau aku jadi macam dia , kerja kilang ja dulu now dah berhenti laa . That's why aku sayang mak lebih tu smpai aku pun jadi ketegaq dengoi tak ikut cakap dia . Ehh , apa kena mengena ? Lewlss :3


Sapa nak anak dia jadi cemnih right ? Hahaha , aku pun taknak . Aku nak anak anak aku kerja hebat2 . Biaq depa hidup berdikari dengan duit depa sendiri . Boleh ada benda yang depa nak guna duit sendiri . Tak mengharapkan mak bapak . Ehh ? Apa kena mengena ? :O

Ehem , tadi pagi itew nampak Ex itew yang handsome tu . Coihhh , handsome kerr ? K , dia memang handsome pun kalau dak takdak lah aku sayang dia :3 Haha , aku poie beli kuih kat taman dengan nana . Nak balik sekolah then nampak dia bawak mak mertua  . Kira dia hantaq mak dia keja la kot ? How sweet he is xD . But , entah laa tak kisah sangat pasal hidup dia . . Dia happy and aku pun happy dengan pakwaa * kata Allea laa * 

Okay , dah lebih 5 minit ni . Got to go , guruh dah berdentum dentum kuat . Ecewah , ayat hang . Keliaaaaa xD Later , i will write another entry . Story lain pulaaakk . Assalamualaikum , bhoi . Much love from me , Tiwah :*





PASTFUTURE
Owner
Sini kawasan gua . Lu langsi lu mati . Saya comel , jangan takut \\(",)//

Walkie Talkie


"
"

My Status
>> Blogskin baru. Tadaa!
date : NOW
at:10 am


>> I Luv you!
date : 12/12/12
at: 12pm


>> Cinderella hilang kasut?
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

History

  • \\ Assalamualaikum //
  • \\ Assalamualaikum //

  • D' Credits
    Basecode : N.Afiqah
    Template : Inspirit's Baby
    Edited : Keding